I LOVE YOU
I Love You

I LOVE YOU

نعجّب نكنيد اينجا همه چي در همه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عشق خودم ( 3 )

 

همونطور كه بهتون قول داده بودم داستان امروز را براتون مي نويسم:

امروز من بعد از تعطيل شدن از مدرسه رفتم تو ايستگاه اتوبوس و سوار اتوبوس شدم و

اومدم  نزديك مدرسشون البته امروز هم با همون دوستم رفته بودم بعد از 10 دقيقه منتظر

موندن بالاخره تعطيل شدن و از مدرسه اومدن بيرون.

من كه رو پل هوايي منتظرش بودم وقتي اون اومد و من همين كه اومدم بهش شمارمو بدم و بگم دوسش دارم

دوباره همون خس ولي اين سري يكم بدتر از سري هاي پيش بهم دست داد . بعد برگشتم

خونه با همون تنهايي هميشگيم

و اينو ميدونم كه اين تنهايي آخرش به مرگ من ختم ميشه.

 

(((( دوستاي گلم من بي صبرانه منتظر نظرات و ايميلهاي شما هستم ))))

 

(((( راستي دوستاي گلم اگر شما هم داستان عاشقانه اي از عشقتون دارين برام ايميل كنين تا من در وبم قرار بدم ))))

 

(((( ehsan.m7578@yahoo.com ))))

 

(((( تا شنبه و داستاني ديگر شمارا به خدايي كه عاشقان را دوست دارد ميسپارم ))))

 


نظرات شما عزیزان:

shokoofeh
ساعت10:50---15 ارديبهشت 1391
سلام احسان جون.بازم که همون چیزای قدیمی رو نوشتی!!!چرا سعیتو نمیکنی؟باور کن اینو دارم از اعماق وجودم میگم اگه یکم تلاش کنی میتونی راحت بهش بگی.میدونی مشکل چیه؟تو هر وقت میری جلوی مدرسش میگی الن اون حس میاد سراغم ولی اگه اینو نگی و مثبت نگر باشی حتما و بدون حیچ مشکلی میتونی بهش بگی دوسش داری.واست ارزوی موفقییت میکنم.بازم مرسی از وبلاگ جذابت.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: Ehsan تاريخ: جمعه 13 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

احسان هستم متولد 39/4/1996 میلادی و 10/2/1375 هجری شمسی. و وبم متولد 2012/1/27 ميلادي و 1390/11/7 هجري شمسي. بازدید کننده عزیز لطفا پس از خواندن هر مطلب نظر خود را ثبت کنید لطفا از وبلاگ شماره دو اين وبلاگ هم ديدن كنيد http://ehsan1375.loxblog.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب